ტოპ-20 ავტომობილზე, რომელზეც ამერიკა ხვალ გადაინაცვლებს

ელექტრო რევოლუცია ავტომშენებლობაში ჩვენს თვალწინ ხდება. ყოველი ახალი მოდელით ელექტრო მანქანების შესაძლებლობები იზრდება. რას შესთავაზებენ მწარმოებლები ამერიკელებს უახლოეს მომავალში? Columbus სპეციალისტებმა შეარჩიეს 20 ბრენდის ყველაზე საინტერესო სიახლეები. მათი შეძენა აშშ-ში შესაძლებელი გახდება მომდევნო 1-2 წლის განმავლობაში.
1. Acura ZDX (მოსალოდნელია 2024 წელს)
ყველგანმავლის პირველი თაობა - კუპე ZDX, რომელიც გამოვიდა 2010 წელს, BMW X6-ის პირდაპირი კონკურენტი იყო. მაგრამ მყიდველების გულებისა და საფულეებისთვის რბოლაში მან უიმედოდ წააგო გერმანელთან და ჩამოშორდა დისტანციას 2013 წელს. მეორე თაობა, რომელიც აღორძინდა 10 წლის შემდეგ - პროგრესის ჭეშმარიტი შვილია, ახლა ის სრულიად ელექტრო საშუალო ზომის კროსოვერია.
საკუთრივ, ეს Acura-ს პირველი ელექტრო მანქანაა. მისი შემუშავებისას გამოყენებულ იქნა General Motors-ის აკუმულატორის ტექნოლოგია Ultium 102 კვტ/სთ ტევადობის ბატარეით; ZDX-ის მოდელის ტყუპისცალი არის GM-ის Cadillac Lyriq.
გაყიდვაში ხელმისაწვდომი იქნება კროსვორდის ორი ვერსია - ერთძრავიანი უკანა ამძრავით A-Spec 340 ცხ.ძ. სიმძლავრით და ორძრავიანი სრულამძრავიანი Type S 500 ცხ.ძ. სიმძლავრით. ეს უკანასკნელი აღჭურვილია გაძლიერებული მუხრუჭებით და ადაპტური ამორტიზატორებით.
ერთი დამუხტვით სვლის მარაგი – 520 კმ-მდე; A-Spec-ის ღირებულება დაიწყება $60 000-დან.
2. Alfa Romeo Giulia EV (მოსალოდნელია 2025 წელს)
Alfa Romeo-მ განაცხადა, რომ აწარმოებს Giulia-ის ბენზინის მოდელის საფუძველზე მისი პირველი ელექტრო მანქანის შემუშავებას.
ჯერჯერობით მომავალი ავტომობილის შესახებ მცირე ინფორმაცია არსებობს. ცნობილია, რომ მანქანა მომავალ წელს უნდა წარმოადგინონ. შემუშავების პროცესის დასაჩქარებლად, ელექტრული მოდელის საფუძვლად აიღეს 024 წლის იანვარში წარმოდგენილი Stellantis Group-ის STLA Large პლატფორმა.
ეს არის Stellantis-ის ერთ-ერთი მოქნილი არქიტექტურა, რომელიც გახდება როგორც კორპორაციის მომავალი ელექტრო მანქანების საფუძველი, ასევე შიდა წვის ძრავების და პირველ რიგში პირველ რიგში D- і E-სეგმენტების, კროსოვერებსა და ყველგანმავლებისათვის.
Giulia-ს საბაზო ვერსია განავითარებს დაახლოებით 350 ც. ძ. სიმძლავრეს, Veloce ძრავებს შეუძლიათ 800 ცხ.ძ. სიმძლავრის გამომუშავება. მაგრამ აბსოლუტური ლიდერია Quadrifoglio 1000 ცხ.ძ.
ახალი Giulia გამოიშვება 800-ვოლტიანი ულტრა სწრაფი დატენვით და ბატარეით, რომელიც უზრუნველყოფს დაახლოებით 800 კმ სვლის მარაგს.
3. Audi A6 e-tron (მოსალოდნელია 2024 წელს)
დღეს Audi A6 e-tron მხოლოდ კონცეპტია, მაგრამ Audi-ში ამტკიცებენ, რომ სერიული მანქანა თითქმის ისეთივე იქნება. ელექტრო A6 დაფუძნებულია მასშტაბურ Premium Platform Electric (PPE) პლატფორმაზე, რომელიც შეიძლება დაგრძელდეს, აიწიოს და გაფართოვდეს ელექტრო მანქანების სხვადასხვა მოდელებზე მოსარგებად. PPE შეიქმნა Porsche-სთან თანამშრომლობით და, როგორც ჩანს, გამოყენებული იქნება მომავალ Porsche Macan EV-ზე.
გარდა ამისა, Audi Q6 e-tron კროსოვერი შეიქმნება PPE პლატფორმაზე, რომელიც შექმნილია Q4 და Q8 e-tron-ს კროსოვერებს შორის არსებული სივრცის შესავსებად. ბენზინის მოდელების ხაზში ის შეესაბამება Q5-ს.
კონცეფტიის მსგავსად, A6 e-tron აღჭურვილი იქნება ორი ელექტროძრავით, საერთო სიმძლავრით 469 ც. ძ., 800-ვოლტიანი დამტენით და ბატარეით, რომელიც უზრუნველყოფს 640 კმ-მდე მანძილის გავლას ერთი დამუხტვით.
4. ახალი Bentley სედანი (მოსალოდნელია 2025 წელს)
Bentley ასევე ელექტრიფიცირებულია და მალე გეგმავს გადასვლას საწვავის 16 ლ/100 კმ მოხმარების სახმელეთო კარჭაპის წარმოებიდან ეკონომიურ ელექტრომობილების წარმოებაზე.
კომპანიაში შეგვატყობინეს, რომ ისეთი ბენზინის მოდელები, როგორიცაა Bentayga, Flying Spur, კუპე და კაბრიოლეტი Continental GT, 2030 წლისთვის სრულად ჩანაცვლდება ელექტრომობილებით . როგორც Bentley-ის ერთ-ერთმა ხელმძღვანელმა აღნიშნა, „თითოეული მათგანი იქნება სრულიად ახალი ავტომობილი, სრულიად ახალი მოდელი“.
2025 წელს კომპანია გვპირდება საკუთარი დიზაინის სრულიად ახალი ელექტრო ავტომობილის წარდგენას, რომელიც, როგორც Bentley-ის მთავარმა ბოსმა - ადრიან ჰალმარკმა განაცხადა, „შეცვლის თამაშის წესებს თავის სეგმენტში“.
5. BMW 3-series EV, i5 M და iX3 (მოსალოდნელია 2026 წელს)
2023 წელს წარმოდგენილი ექსტრავაგანტული Vision Neue Klasse სპორტული სედანის კონცეპტი, საფუძვლად დაედება BMW 3-Series მომავალ ელექტრო ვერსიას. შემდეგ ავტომობილის ახალი დიზაინი ლამაზი ცხაურით გავრცელდება BMW-ს მთელ ხაზზე.
მოდელში გვპირდებიან ექსპერიმენტული e-Ink ტექნოლოგიის გამოყენებას, რომელიც გამოიყენება პლანშეტებში ელექტრონული წიგნების კითხვისთვის. „ელექტრო მელანი“ გამოიყვანს ინფორმაციას ავტომობილის მინებზე. სავარაუდოდ სალონში განთავსდება სენსორული ეკრანი ხელსაწყოების პანელის მთელ სიგანეზე.
ავტომობილი იწარმოება პლატფორმაზე, რომელიც სპეციალურად შემუშავებულია შემდეგი თაობის BMW-ს ელექტრომობილებისთვის. მოსალოდნელია, რომ BMW 3-Series სვლის მარაგი 30%-ით გაიზრდება (კონცერნის ამჟამინდელ მოდელებთან შედარებით).
BMW-ს პირველი ელექტრო კროსოვერი, რომელიც წარმოებულია აშშ-სთვის, მიიღებს სახელწოდებას iX3 და იქნება Vision Neue Klasse კონცეპტის სტილის მსგავსი დიზაინი.
ხოლო მომავალი BMW i5 M სუპერკარი აღჭურვილი იქნება ახალი 1136 ცხ.ძ. სიმძლავრის ოთხძრავიანი ტრანსმისიით. მაბრუნი მომენტით ვექტორული მართვა საშუალებას მისცემს მანქანას ტანკის მაგვარად შემობრუნდეს ადგილზე. მოდელი აღჭურვილი იქნება ავტოპილოტით და განახლებული რეკუპერაციული სამუხრუჭე სისტემით.
დანარჩენში კი, ყველაფერი იგივეა, რაც ადრე წარმოდგენილ i5 M-ში - ორი ძრავა (ერთობლივი სიმძლავრე არანაკლებ 590 ცხ.ძ.), ერთი დამუხტვით გარბენა 790 კმ-მდე და საკისარი, რომლითაც ნებისმიერ მომენტში შეგიძლიათ შეუტიოთ ნიურბურგრინგს.
6. Buick Electra (მოსალოდნელია 2024 წელს)
Buick-მა თავისი ახალი სრულად ელექტრო ყველგანმავლისთვის აიღო ცნობილი წარმომადგენლობითი სედანის სახელი, რომელიც იწარმოებოდა 1959 წლიდან 1990 წლამდე.
Electra E5 იყენებს GM-ის Ultium აკუმულატორის პლატფორმას, რომელსაც ასევე იყენებს Cadillac Lyriq. ავტომობილმა მიიღო ორ ძრავა, ჯამური სიმძლავრით 340 ცხ.ძ. და ერთი დამუხტვით გარბენის მანძილით 480 კმ-მდე.
2030 წლისთვის Buick იმედოვნებს შექმნას ელექტრომობილების 9 (!) ახალი მოდელი, რომლებიც მიიღებენ ინდექსებს E1-დან E9-მდე. პირველი - Electra E5 გამოიშვება უკვე წელს.
7. Cadillac Optic, Vistiq და Escalade iQ (მოსალოდნელია 2024-2025 წლებში)
Cadillac აპირებს უახლოეს წლებში მნიშვნელოვნად გააფართოვოს ძვირადღირებული ელექტრო ყველგანმავლების ხაზი. 2024 წელს კომპანია გამოუშვებს შედარებით იაფ (ამერიკული სტანდარტებით) Optiq კროსვორს $40 ათასამდე ფასის სეგმენტში. ბრენდის სამოდელო ხაზში ის განლაგდება Lyriq-ის დაბლა და გახდება Cadillac-ის ყველაზე პატარა ელექტრო კროსოვერი.
ყველაზე გაბარიტული კი იქნება ელექტრომობილად გადაკეთებული სრული ზომის ყველგანმავალი Escalade iQ. ის მიიღებს 200 კვტ/სთ-ზე მეტი სიმძლავრის Ultium ბატარეას - ზუსტად ისეთს, როგორც GMC Hummer EV-ში, რომელიც უზრუნველყოფს 725 კმ სვლის მარაგს. მასზე მომუშავე ორი ძრავის ჯამური სიმძლავრე 750 ცხ.ძ. მდიდრული სალონი გაგაოცებთ 55-დიუმიანი ეკრანით (146 სმ დიაგონალით) მთელ ხელსაწყოების დაფაზე და აუდიო სისტემით 40 დინამიკით. ეს სიამოვნება $130 ათასი დაჯდება.
გარდა ამისა, 2025 წელს გამოვა სრულიად ახალი სამრიგა ყველგანმავალი Vistiq, რომელიც დაიკავებს ნიშას საშუალო ზომის Lyriq-სა და სრული ზომის Escalade iQ-ს შორის. ავტომობილი დაახლოებით იგივე ზომისა და გარეგნობის იქნება, როგორც მისი ბენზინზე მომუშავე ბიძაშვილი Cadillac XT6.
Vistiq-ის პირველ სურათებზე ნაჩვენებია ფირფიტა წარწერით კარებზე 600E4, რაც მიუთითებს იმაზე, რომ მანქანა აღჭურვილია 500 ცხ.ძ. სიმძლავრის ორძრავიანი სრულამძრავიანი ტრანსმისიით (როგორც Cadillac Lyriq-ის უმაღლეს კომპლექტაციაში).
8. Chevrolet Equinox EV და Bolt EV (მოსალოდნელია 2024-2025 წლებში)
2023 წელს კომპანია Chevrolet-მა გაყიდა 212,072 თავისი კროსოვერი Equinox და გაუსწრო გაყიდვებში ისეთ ძლიერ კონკურენტებს, როგორიცაა Ford Escape, Hyundai Tucson და Subaru Forester.
კომპანიაში იმედოვნებენ, რომ მას შეძლებენ ამ მიღწევის გამეორებას Equinox EV-ის ელექტრო ვერსიით, რომელიც გასაოცრად იაფია - საბაზო კომპლექტაციაში $34,995-დან.
ისინი გპირდებიან ბევრ კარგ და განსხვავებულ კომპლექტაციებს. მინიმუმალურში - 210 ცხ. ძ. სიმძლავრის ერთი ძრავა, სვლის მარაგი 400 კმ. მაქსიმუმალურში - 290 ცხ. ძ. სიმძლავრის ორი ძრავა, სრული ამძრავი და ერთი დამუხტვით სვლის მარაგი 510 კმ.
Chevу-ს ეყოლება კიდევ უფრო ხელმისაწვდომი ელექტრომობილი - მეორე თაობის Bolt ჰეჩბეკი. 2025 წლიდან ის დაიწყებს GM-ის ახალი Ultium აკუმულატორის ტექნოლოგიის გამოყენებას. ავტომობილის შესახებ კონკრეტული დეტალები ჯერ არ ვრცელდება. ცხადია, რომ Ultium გაზრდის Bolt-ის გარბენის მანძილს, რაც საკმაოდ კარგი იყო პირველ თაობაშიც - 415 კმ.
9. Fiat 500e (მოსალოდნელია 2024 წელს)
Fiat-მა ყურადღება გაამახვილა ელექტრო მანქანების ხაზის შექმნაზე, რომელიც დაფუძნებულია მის მცირელიტრაჟიან მხოლოდ ერთ მოდელზე - Fiat 500-ზე, რომელმაც აღიარება მოიპოვა ევროპაში. ელექტრო 500e ტრადიციულად გააერთიანებს რეტრო დიზაინს თანამედროვე ტექნოლოგიასთან. მანქანის აკუმულატორი საკმარისი იქნება დაახლოებით 255 კმ მანძილზე.
კონკურენტების ფონზე, არც ელექტროძრავის სიმძლავრე (117 ცხ.ძ.) და არც გარბენის მანძილი არ არის შთამბეჭდავი. თუმცა, Fiat პოზიციონირებს 500e-ს, როგორც ავტომობილს დიდი ქალაქებისთვის. მათში არ არის იმდენად მოთხოვნადი სვლის დიდი მარაგი, როგორც მისი მცირე ზომები და ნებისმიერ ხვრელში მოხვედრის უნარი.
10. Ford Explorer EV (მოსალოდნელია 2024 წელს)
Ford Explorer - აშშ-ში გაყიდვაში არსებული ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული ყველგანმავალი, ამ მიზეზით გადაწყვეტილება მისი ელექტრომობილად გადაქცევის შესახებ ზედაპირზე იყო.
"მკვლევარის" ბედი გადაწყდა ჯერ კიდევ 2021 წლის მაისში. წელს განახლებული სამრიგა Explorer EV როგორც იქნა გამოჩნდება ამერიკის გზებზე. 318-ძალური V-6 ჰიბრიდული ძალური აგრეგატი ადგილს დაუთმობს ერთ- და ორძრავიან ელექტრო ტრანსმისიით აღჭურვილ ძრავს, რომელიც აღებულია Mach-E და F-150 Lightning მოდელებიდან.
Explorer EV გაყიდვაში გამოვა უკანა და სრული ამძრავით, ორი სხვადასხვა ტევადობის ბატარეით და 480 ცხ.ძ. ჯამური სიმძლავრის
11. GMC Sierra EV (მოსალოდნელია 2024წელს)
GMC Sierra EV - ბრენდის პირველი ელექტრო პიკაპი, რომელმაც ზოგიერთი კონსტრუქციული გადაწყვეტილება დაესესხა ყველგანმავალს GMC Hummer EV-ს, მაგრამ დანარჩენში რჩება მისი კორპორატიული თანამოძმის - Chevy Silverado EV-ის კლონი (რომელიც ასევე მალე გამოჩნდება გაყიდვაში). ელექტრო Sierra თავიდანვე გამოვა მაქსიმალური კომპლექტაციაში Denali Edition 1 - 754 ცხ.ძ სიმძლავრის სრულამძრავიანი ტრანსმისიით, დაახლოებით 640 კმ სვლის მარაგით და ღირებულებით $109 ათასი.
ამ თანხად თქვენ მიიღებთ არა მხოლოდ „ბევრ მანქანას“, არამედ უამრავ უახლესი ტექნოლოგიურ ფუნქციას, როგორიცაა GM-ის Super Cruise ავტომატური მართვის სისტემა, უკანა თვლის საჭით მართვა, რომელიც საშუალებას გაძლევთ მართოთ ის დიაგონალზე (ე.წ. сrab walk) და ა.შ. 2025 წელს ასევე გამოჩნდება Sierra EV-ის ნაკლებად ძვირი მოდელებიც.
12. Honda Prologue (მოსალოდნელია 2024 წელს)
ამჟამად Honda-ს არც ერთი ელექტრო მანქანა არ ჰყავს, რომელიც იყიდება აშშ-ში. მაგრამ კომპანია აქტიურად მუშაობს ამ გაუგებრობის გამოსასწორებაზე. გზაშია Honda Prologue - საშუალო ზომის ყველგანმავალი - ბენზინის Honda Passport-ის ანალოგი.
General Motors-თან პარტნიორობის წყალობით, ამ ელექტრო მანქანაში გამოიყენება Ultium აკუმულატორის ბლოკები და Chevrolet Blazer EV-თან საერთო კვანძები. Prologue აღჭურვილი იქნება ერთძრავიანი წინა ამძრავიანი ტრანსმისიით, მაგრამ ასევე ხელმისაწვდომია 288 ცხ.ძ. სიმძლავრის ორძრავიანი სრულამძრავიანი ვერსია.
85 კვტ*სთ აკუმულატორი უზრუნველყოფს წინა ამძრავიანი მოდელს დაახლოებით 480 კმ სვლის მარაგს. ავტომობილის ფასი ზომიერია - $48 ათასი.
13. Hyundai Ioniq 7 (მოსალოდნელია 2024 წელს)
Hyundai აფართოებს ელექტრო მანქანების თავის ხაზს Ionic 5N, Ionic 6N სპორტული მანქანებით და ამავე E-GMP პლატფორმაზე აგებული ყველგანმავლის Ioniq 7 -ის ხარჯზე. გაბარიტებისა და სამოდელლო რიგში პოზიციონირების თვალსაზრისით, ახალი მანქანა ამჟამინდელი სამრიგა Hyundai Palisade-ის ანალოგური იქნება.
Ioniq 7Hyundai-ის კონცეპტი უკვე აჩვენეს საზოგადოებას. ცნობილია, რომ მასზე დაყენებულია ბატარეა, რომელსაც შეუძლია უზრუნველყოს არანაკლებ 480 კმ სვლის მარაგი და ავტომობილის ულტრა სწრაფი დატენვა. 350 კვტ სიმძლავრის დამტენ მოწყობილობასთან მიერთებისას, ბატარეის დამუხტვის დონის 20-დან 80%-მდე ასაწევად სულ რაღაც 20 წუთი დაგჭირდებათ. მოსალოდნელია, რომ მანქანის ფასი $50-60 ათასის ფარგლებში იქნება.
14. Kia EV3 (მოსალოდნელია 2024 წელს)
ელექტრიფიკაციის სფეროში Kia Hyundai-სთან ფეხდაფეხ მიდის და ოდნავ უსწრებს კიდეც თავის თანამოძმეს.
ჟურნალის Car and Driver-ის ვერსიით, დახვეწილი EV დასახელდა 2023 წლის 10 საუკეთესო მანქანას შორის აშშ-ში. 2024 წელს მის ნაცვლად მოდის სრული ზომის EV9. ერთი კლასით დაბალი - კომპაქტური EV3 მზადდება სერიული წარმოებისთვის.
EV3-ის ინტერიერი არაორდინალურია: მოპირკეთება ეკოლოგიურად სუფთა მასალებით და ხაზგასმული პრაქტიკულობა დროში არც ისე გავრცელებულია. უკანა სავარძლები მზადდება დასაკეცი საბარგულის სივრცის გაზრდისა და გაბარიტული ტვირთის გადასაზიდად. ავტომობილმა მიიღო უჩვეულო კლიმატის სისტემა. ტრადიციული ჰაერსატარის ნაცვლად გამოიყენება პატარა რეგულირებადი ფრქვევანები თითოეული მგზავრისთვის.
Kia-ს ჯერ არ უთქვამს ჩამოიყვანს თუ არა EV3-ს აშშ-ში. მაგრამ არ არსებობს არც ერთი მიზეზი, რის გამოც ავტომობილი ვერ მოხვდება ამერიკაში.
15. Lexus TZ (მოსალოდნელია 2026 წელს)
Lexus, ისევე როგორც მისი დედა-კომპანია Toyota, ნელ-ნელა შემოდის ელექტრომობილების ბაზარზე. საცდელი მოდელის - RZ კროსოვერის შემდეგ - იაპონელები გეგმავენ სამრიგა ყველგანმავლის გამოშვებას TZ ფირფიტით წარწერით კარებზე. ყოველ შემთხვევაში, ევროპაში ავტომწარმოებელმა შეიტანა განაცხადი ამ ინდექსით მოდელის რეგისტრაციაზე.
ვარაუდობენ, რომ ელექტრო TZ გახდება ახლახან გამოშვებული ბენზინის TX-ის ანალოგი. მისი ელექტრო მოძმე Toyota-ს ბანაკში გახდება კროსოვერი bZ5X.
16. Mercedes-Benz EQG (მოსალოდნელია 2024 წელს)
Mercedes-Benz გადააკეთებს პატივსაცემ G-Wagen-ს ელექტრო მანქანად. კომპანიამ წარმოადგინა კონცეპტი ჯერ კიდევ 2021 წელს მიუნხენის ავტოსალონზე, მაგრამ მანქანა მიაღწევს ავტოსალონამდე მხოლოდ 2024 წელს.
ჯერჯერობით ცნობილია, რომ EQG-ს ექნება 4 ელექტროძრავა - თითო ძრავა თითო თვალზე, ეფექტური სრული ამძრავის უზრუნველსაყოფად . დეტალები ფასების, ასორტიმენტისა და სიმძლავრის შესახებ არ საჯაროვდება. ითვლება, რომ როდესაც EQG მოხვდება კონვეიერზე, ის კონკურენციას გაუწევს GMC Hummer EV-ს.
17. Mini Cooper Electric (მოსალოდნელია 2025 წელს)
ცნობილი Mini Cooper-ის რესტაილინგი 2025 წელს მოხდება. გადაკეთდება ამჟამინდელი Cooper Electric-იც. ერთძრავიან წინა ამძრავიან მოდელთან ერთად Mini შესთავაზებს 313 ცხ.ძ. სიმძლავრის ორძრავიან სრულამძრავიან ვარიანტს და John Cooper Works-ის ელექტრო ვერსიას.
ავსტრიაში ჩატარებულმა "ელექტრიკის" ტესტებმა აჩვენა, რომ ის ისეთივე მხნე და ენერგიულია, როგორც მისი ბენზინის თანამოძმეები. და მას შეუძლია დრიფტიც კი ბორტის ჭკვიანი ელექტრონიკის წყალობით. როგორც Cooper EV-ის შემქმნელები ირწმუნებიან, მანქანას აქვს გაზრდილი გარბენის მანძილის (ძველ ვერსიაში ის მხოლოდ 180 კმ შეადგენდა). მაგრამ ზუსტ ციფრებს ჯერ არ ასახელებენ.
მოგვიანებით შემოვა ელექტრო Minis-ის სხვა ვარიანტებიც - კერძოდ, Mini Aceman (კროსოვერი, რომელიც ჩაანაცვლებს Clubman-ის მოდელს) და Mini Countryman Electric (კროსოვერი BMW iX1-თან საერთო პლატფორმის საფუძველზე).
18. Ram 1500 REV (მოსალოდნელია 2024 წელს)
გასაოცარი ინოვაციური Revolution კონცეპტის დებიუტიდან სულ რაღაც ერთი თვის შემდეგ, კომპანია Ram-მა წარმოადგინა მისი გამარტივებული სერიული ვერსია - Ram 1500 REV.
REV აგებულია სპეციალურად ჩარჩოს ძარას მქონე ელექტრო მანქანებისთვის შექმნილი ახალი STLA Frame-ის ახალი არქიტექტურის გამოყენებით. ის ნაგულისხმევად ითვალისწინებს სრულ ამძრავს ძრავით წინა და უკანა ღერძებზე.
Stellantis-ის გენერალურმა დირექტორმა კარლოს ტავარესმა განაცხადა, რომ მალე წარმოდგენილი იქნება Ram 1500-ის ვერსია სვლის გაზრდილი მარაგითა და დამხმარე ბენზინის ძრავით.
19. Volkswagen ID.7 (მოსალოდნელია 2024 წელს)
იმისდა მიუხედავად, რომ ამერიკელები თანდათან უარს ამბობებ სედანებზე, Volkswagen დაჟინებით ცდილობს შეცვალოს ეს ტენდენცია. ოთხკარიანი სედანი ID.7. ჩაანაცვლებს ახლა უკვე ლეგენდარულ Passat-ს და მიეწოდება ამერიკულ ბაზარზე 282 ცხ.ძ. სიმძლავრის ერთძრავიანი უკანა ამძრავიანი კონფიგურაციით.
ID.4 კროსოვერისაგან დასესხებული 77 კვტ/სთ აკუმულატორის ბატარეა უზრუნველყოფს ID.7-ის დაახლოებით 480 კმ სვლის მარაგს. უფრო ტევადი აკუმულატორი ხელმისაწვდომი იქნება სხვა ბაზრებზე. შესაძლოა ის მოგვიანებით გამოჩნდება აშშ-შიც (სრულამძრავიან მოდელებში).
ID.7-ის საინტერესო ინოვაციებს შორის აღსანიშნავია უზარმაზარ 15-დიუმიანი სენსორული ეკრანი და დამატებული რეალობის საპროექციო დისპლეი.
20. Volvo EX30 და EX90 (მოსალოდნელია 2024 წელს)
Volvo EX30 იქნება უფრო პატარა და იაფი ვიდრე Volvo-ს სხვა ელექტრო ყველგანმავლები - XC40 Recharge და C40 Recharge. მანაც ვერ აუარა გვერდი ეკოს მოდურ თემას. სალონის მოპირკეთება დამზადებულია გადამუშავებული შალისა და დენიმის საფუძველზე შექმნილი ქსოვილებისგან.
მანქანა გამოიყენებს ორ ტრანსმისიას - ერთძრავიანს უკანა ამძრავით, სიმძლავრით 268 ცხ.ძ. და ორძრავიანს სრული ამძრავით 422 ცხ. ძ. სიმძლავრით, ასევე 64 კვტ/სთ ტევადობის აკუმულატორს. ჯამში ეს უზრუნველყოფს შესაბამისად, 785 და 770 კმ გარბენს. საბაზო კომპლექტაციის ფასი – $36 245.
უფრო დიდი EX90 არის Volvo-ს პირველი ელექტრო მანქანა, რომელიც შექმნილია ნულიდან და გთავაზობთ შვედური ბრენდის მომავალში შეხედვის შესაძლებლობას. ყველა EX90 აღჭურვილია 402 ცხ.ძ. სიმძლავრის ორძრავიანი, სრულამძრავიანი ტრანსმისიით საბაზო მოდელში ან 496 ცხ.ძ.სიმძლავრის ძრავით Twin Motor Performance უმაღლეს კომპლექტაციაში.
ყველგანმავლის დიზაინი შთაგონებულია Recharge-ის კონცეპტით "Thor's Hammer" დამახასიათებელი ფარებით.
ახალი Volvo-ს დაცვა, როგორც ყოველთვის, მოწოდების სიმაღლეზეა - კომპანიამ განაცხადა, რომ EX90 მათი ყველაზე უსაფრთხო ავტომობილია. 400-ვოლტიანი არქიტექტურა უზრუნველყოფს ერთი დამუხტვით დაახლოებით 480 კმ მანძილის გარბენს. 250 კვტ ტევადობის დამტენი საშუალებას აძლევს EX90-ს “შეივსოს“ ელექტროენერგიით მხოლოდ ნახევარ საათში (10% დონიდან 80%-მდე).
სამწუხაროდ, ელექტრო EX90 ბენზინის XC90-თან შედარებით გაცილებით ძვირად გაიყიდება.
წყარო: Caranddriver.com, Cars.usnews.com
შეთავაზებები
დახმარება სამსახურში